Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ mail Με την Ναντια Γιαννακοπουλου (βουλευτης ΠΑΣΟΚ Μεσσηνιας)

προς "kgiannakopoulou@gmail.com"
ημερομηνία 15 Ιουλίου 2011 1:55 μ.μ.
θέμα Ντροπη γιατι ειδα πως εχεις παιδι.
εστάλη-από gmail.com

-Ειμαι επωνυμος κ γνωστος στην πολη μου την Πατρα. Αγωνιζομαι να επιβιωσω εγω κ η οικογενεια μου. Δεν τα βρηκαμε ετοιμα, ουτε τα φαγαμε μαζι. Προσεφερα στο δημοσιο εκατονταδες χιλιαδες ευρω. Δεν μου προσεφερε τιποτα, ουτε μου προσφερει. Η πολιτικη σας κ οι επιλογες σας μας εφεραν σε κατασταση οικονομικης απελπισιας. Κυριως ομως ξεπουλησατε τις ελπιδες μας, τα ονειρα μας, το μελλον μας, την πατριδα μας. Αν δεν γνωριζατε τι πραξαττε, ειστε ανεπαρκης. Παραιτηθητε. Αν γνωριζατε. Συντελεσατε εσχατη προδοσια. Αν το παιδι σας μπορουσε να μιλησει οπως η κορη του κ Κουρουμπλη θα σας ελεγε να μην στηριξετε τους νομους της λεσχης Μπιλντεμπεργκ, των ξενων κ ντοπιων συμφεροντων που ειναι εναντια στο λαο που σας εδωσε την εντολη να τον εκπροσωπηαετε. Κριμα που ο πατερας μου πολεμησε κ τραυματιστηκε για την πατριδα & ηρθατε εσεις να την προδοσετε. Το παιδι που εχετε στη φωτογραφια το εκθετετε στη λαικη οργη. Ειστε μητερα κ θα επρεπε να το προφυλαξετε. Ντροπη σας. Ειμαι στην διαθεση σας.

νάντια γιαννακοπούλου προς Εμένα

15 Ιουλ (Πριν από2 ημέρες)

Μαθήματα μητρότητας δεν δέχομαι από κανέναν... Εκτός αν πρόκειται για απειλή και δεν το αντιλαμβάνομαι! Όσον αφορά τα παραπάνω, τα συζητάμε όποτε θέλετε...

προς νάντια γιαννακοπούλου

ημερομηνία 15 Ιουλίου 2011 3:15 μ.μ.
θέμα Re: Ντροπη γιατι ειδα πως εχεις παιδι.
εστάλη-από gmail.com
Αυτό είναι σημαντικό κυρίως επειδή διαβάζετε συχνά μηνύματα με αυτήν την ετικέτα.

απόκρυψη λεπτομερειών 15 Ιουλ (Πριν από2 ημέρες)

Οταν με την ψηφο σας στερειτε το γαλα απο τα χιλιαδες παιδια στην Ελλαδα, την παιδεια τους, απειλειτε την υγεια τους...δεν ειστε μονο εσεις μητερα. Εσεις εχετε πιθανον να εχετε εξασφαλισει τα περισσπτερα για το παιδι σας. Ομως η ευαισθησια μιας γυναικας-μητερας-πολιτικου, αφορα χιλιαδες μητερες και παιδια. Απειλη δεν ειναι οι πολιτες για την δημοκρατια. Ειναι οι πολιτικοι.

προς νάντια γιαννακοπούλου
ημερομηνία 15 Ιουλίου 2011 3:45 μ.μ.
θέμα Re: Ντροπη γιατι ειδα πως εχεις παιδι.
εστάλη-από gmail.com
15 Ιουλ (Πριν από2 ημέρες)

Αφορμη για το mail μου σταθηκαν τα δημοσιευματα τα οποια δεν ηταν κολακευτικα για μια πετυχημενη νεα γυναικα, σε οικογενεια & καριερα επαγγελματικη κ πολιτικη. Φανταζομαι οτι δεν σας τιμα ο λαος της πολης σας, αυτος που σας ψηφισε κ σας θαυμαζε. Εσεις τον προδοσατε κ αλλαξε σταση. Πολιτικο επιχειρημα οτι ηταν του ΣΥΡΙΖΑ μονο για αφελης ειναι. Κ δεν ειστε. Ουτε εγω ειμαι του ΣΥΡΙΖΑ. Ειμαι μονο πολίτης.
Αν ποτε καταλαβετε θα μετανοιωσετε. Ισως ειναι αυτο που θα σας σωσει απο τις ερινυες. Πεινασμενοι κ εξαθλιωμενοι Ελληνες ψαχνουν ηδη στα σκουπιδια. Δεν ειμαι αφελης κ εγω. Η πολιτικη σας ευθυνεται. Ειστε μερος αυτης.
Κ μην ανησυχειτε, δεμ ειμαι επικινδυνος. Ακομα αντεχω. Οταν δεν θα αντεξω τοτε μπορει να γινω. Οχι με εσας προσωπικα. Δεν εχω εμονες. Ειμαι στην διαθεση σας αν περασετε απο Πατρα, αν τα καταφετετε οδικως γιατι δεν εχουμε απο οτι ξερετε ουτε τραινο ουτε αεροπλανο, κ ο δρομος απο την πολη σας μεχρι την Αθηνα μεσω Πατρων ειναι πιο επικινδυνος απο τα ληγμενα χημικα κ τα κλομπς των αστυνομικων δημοσιων υπαλληλων που τσακισαν τον Κυπραιο κ πολλους αλλους ανωνυμους πολιτες. Η δημοκρατια κινδυνευε απο τους πολιτικους. Τωρα πια εχουμε καταλυση της. Ειστε συνυπευθυνη. Δεν θα σας ενοχλησω αλλοτε. Δεν θα ηθελα να ειμαι στη θεση σας. Ειμαι απλος, ηθικος και περηφανος πολιτης. Ξερω τοσα πολλα για την πολιτικη κ την πολιτικη σας που δεν φανταζεστε. Ισως να μην τα ξερετε εσεις.

Στη διαθεση σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάθε σχόλιο αναδεικνύει και την παιδεία του σχολιαστή.