Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗΝ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

"ΚΎΡΙΟΙ" ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ:
με το μνημόνιο 1 πετύχατε:
α) την αντισυνταγματική κατ' άρθρο 28 παρ. 2, οικονομική εξαθλίωση του Ελληνικού Λαού β) την υπό "Αγγλική Δικαιοσύνη" καταδίκη της Ελλάδας μας. γ) την χωρίς δυνατότητα διαπραγμάτευσης του Ελληνικού χρέους μας με άλλες χώρες, πλην των εκβιαστών (όπως αποδεικνύεται διαρκώς) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ.
με το μνημόνιο 2 ετοιμάζεται:
α) την αντισυνταγματική κατ' άρθρο 28 παρ. 3, παράδοση μέρους της Εθνικής μας κυριαρχίας (δηλώσεις Γερμανού οικονομικών και οχι δικές μου)http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=427657.
β) την κοινωνική εξαθλίωση του Ελληνικού Λαού. για τους λόγους αυτούς σας κατηγορώ ευθέως ως πραξικοπηματική κυβέρνηση, ως κυβέρνηση εθνικής προδοσίας και στην "πρωθυπουργία" Παπανδρέου και στην "πρωθυπουργία" Παπαδήμου.
ΣΗΜΕΙΩΝΩ δε ότι δεν είμαι ούτε φασίστας, ούτε κουμουνιστής, ούτε μαλάκας όπως με πρόσβαλε ο θεσμικά αντιπρόεδρος της "κυβέρνησής" σας. Δεν είχατε το σθένος να απαγορεύσετε σε αυτό το "Υποκείμενο" να προσβάλει διεθνώς τον Ελληνικό Λαό χαρακτηρίζοντάς τον, ΤΕΜΠΕΛΗ.
Δεν είμαι επίσης ούτε αναρχικός, ούτε μπαχαλάκιας, ούτε κομματικός οπαδός. Είμαι ένας απλός -σκληρά εργαζόμενος πολίτης, 364 ημέρες τον χρόνο, 14 ώρες την ημέρα ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ.
Αναρωτιέμαι που είναι ο κόπος και ο ιδρώτας μου? Αναρωτιέμαι που βρίσκονται οι πατριώτες στην Βουλή των Ελλήνων? Αισθάνομαι ότι είναι εμπαιγμός να ασχολείσθε με το τι θα κάνει το ΠΑΣΟΚ αύριο, την ιδεολογική του ταυτότητα και την πολιτική συνέχεια ενός διεφθαρμένου από διεφθαρμένους, μηχανισμού.
ΔΙΑΣΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΡΙΕΡΑ. ΜΟΥ ΕΙΣΘΕ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΟΙ.
ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ:
- να ζήσω σε ένα τέτοιο περιβάλλον και μέλλον που μου επιβάλλετε.
- να χάσω το σπίτι μου για το οποίο μόχθησα.
- να καταστραφώ οικονομικά.
- να καταλήξω σε ένα κελί για χρέη προς το "δημόσιο" που εσείς καταστρέψατε.
ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΙ για τα παιδιά μου που τους υποθηκεύσατε το μέλλον, τους στερήσατε τις ελπίδες .
ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ. κ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ. Δεν έχουμε τα ίδια ιδεώδη και την ίδια ηθική. Δεν πρόδωσα εγώ την χώρα μου. Ούτε ο Πατέρας μου που πολέμησε στο Αλβανικό μέτωπο, ούτε ο Παππούς μου στον 1ο Παγκόσμιο πόλεμο.
ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΔΩΣΑΤΕ.
Έχετε φτιάξει ένα "στρατό" υποτακτικούς που σας χαμογελάνε, σας συγχαίρουν, σας προσκυνούν. Αυτοί είναι Ραγιάδες, δεν είναι πατριώτες. Σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. Για αυτούς μπορείτε να χαίρεστε, μπορείτε ακόμα και να τους πείσετε.
ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗΝ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάθε σχόλιο αναδεικνύει και την παιδεία του σχολιαστή.